torsdag 3 mars 2011

Sportlov...blogglov...

Länge sen jag har visat nåt livstecken från mig.
Men tiden bara rullar iväg och jag hinner inte sätta
mig vid datorn.
Barnen har i alla fall sportlov den här veckan, själv har
jag både haft jobb och lov.

På söndagen startade jag i alla fall sportlovsveckan med
våfflor,sylt och grädde. Och efter det blev det en ca 12 km
lång skidtur.
I Velkmoss Bystuga avnjöt jag våfflorna före skidturen.

Här startade skidspåret.

Fint spår med härliga vyer.


Dessa två hade jag som sällskap.


Jag har också hunnit med en shopping dag i Björneborg. Och
varit på ishockeymatch till Vasa, såg sport möta kookoo.
Spännande match och sport vann. Härligt!!
Och nu har jag börjat städa och fundera på menyn till
släktmiddagen som går av stapeln på söndagen här hemma hos oss.

Och så skall jag hinna kika in till era bloggar.
Ha en riktigt skön helg. Vårtecken börjar ju också synas.

M-G

6 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Det såg väldigt mysigt ut där i spåret! Så fort en vecka går och datorn har inte fått mycket uppmärksamhet här. Hoppas på litet sol ännu!
Ha det gott! :o)

Livet på Vestergård sa...

Tiden går verkligen fort och att sitta vid datorn har inte första prioritet. Du har hunnit med mycket roligt fastän du jobbat också.
Härligt med plusgrader och vårtecken!

Louise sa...

Låter mysigt med skidning OCH våfflor! trevlig fortsättning!

Nette Cecilia sa...

Hörde fågelvägen att du var ut i söndags ,trevlig helg Nette

Liljas Corner sa...

Naturstigen där har jag tänkt gå i några år... Kanske i vår?
Oj, jag har suttit här och varit sugen på fattiga riddare, och nu blev jag sugen på vofflor också... *slurp*

Nyanser av vitt sa...

Så mycket snö ni har kvar. Här är den snart ett minne blott. Hoppas det får vara så...
Kram Agneta