fredag 29 juli 2011

Flatskäret

Vilka härliga sommardagar vi får njuta av nu.
Sol och sommar. Härligt!!
Vi tog oss ledigt en dag och tillbringade den vid
vår sommarstuga.
Har hört om en ö som heter Flatskäret.


Så vi tog hjälp att hitta dit mellan grynnor och stenar.

Där fanns det många härliga klippor att sola på.




En övernattningsstuga finns där också.

Och så har jag varit på bjudning till min kusins villa.
Där fick vi jätte god mat som alltid.
Jag kan väl fresta lite med efterrätten.....

En helt otroligt skön dag i Molpe skären.




Nu är det helg och vi drar iväg till skären igen.
Men imorgon skall vi hem på auktion här i byn.
Ha de gott alla i sommarvärmen!!!


M-G.

2 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Det ser härligt ut det där!
Tror jag ska ta mig ut på auktion jag också :)

Lyckoslanten sa...

Jaså det har varit auktion i byn! Jag är nog borta med vinden. Tror dock att er bil har skymtat oss när vi har varit ut på äventyr! ;o)