tisdag 26 juni 2012

Härliga blommor!

              
Igen har det blivit en blogg paus men det måste
bli så när inte tiden räcker till.
Under pausen har jag varit på trevlig blogg träff,
träffade gamla och nya blogg vänner. En resa till
Umeå har jag också varit på.
Men utöver det så har det mest varit jobb, städning,
plantering och arbete i trädgården.
Så idag tänkte jag bjuda på bilder från trädgården,
mestadels sommarblommor jag planterat i sommar. Och
de kommer förstås från min brorsas trädgård.

Ni kommer säkert att komma underfund med vilken färg 
jag gillar...















    

Jag blir så glad varje gång jag ser det här mysiga trollet.


Till sist skall jag bjuda på mitt midsommargodis....
        
                                                                                                                    "Godiset" fick vi av vår tomat uppköpare.

M-G                                                                                                                                                     
                                      


12 kommentarer:

Louise sa...

Tack för att du bjöd på hälsosamt godis och fina blommor :)

Nette Cecilia sa...

Vackra blommor i ditt blomhav ,kram Nette

Livet på Vestergård sa...

Det blommar så vackert i alla dina blomlådor och du har bra smak när det gäller färgen :)

Vform sa...

Ååå, så fint du har det i din blomsamling!!
Tack för hälsningen!
Ha en fin fortsättning ...

Liljas Corner sa...

Åå, så ljuvligt! Snärtigt med strutarna på väggen.

Ja, tack för senast, det var trevligt att träffas :)

Lyckoslanten sa...

Det var en trevlig blomhälsning från dig! Man ska nog hållas runt knutarna för att få ha så vackra blommor! ;o) Nu blir det jobb här igen, precis som det ska.
Ha det gott så länge! :o)

Sabina sa...

Vilket hälsosamt "godis"... annat än vad vi har vräkt i oss här hela midsommaren! :)
Underbar cykel med blommor på släpet, men alla dina blommor är fina!
Kram Sabina

Nyanser av vitt sa...

Åh så mycket fint. Ha en fin dag
Kram Agneta

Annelis hantverk sa...

Jättefina blommor du planterat i vackra krukor!
Kram!

nattugglan sa...

Så fina blommor o frukterna ser så¨smaskens ut!! Kan det va rött/rosa som är din färg??

Cornelia sa...

Jag gillar också rosa :).
Jag hittade ett par byxor till i storlek 40 då ni åkt. Jag hittade inte din tel nr, så därför meddelar jag här istället.

Trevlig helg!
Nicole

Nyanser av vitt sa...

Tack snälla. Här har det varit sol hela dagen :O)
Kram Agneta