måndag 30 september 2013

Risnästrestje

I dag har vi måndag igen då men jag tänker gå några dagar tillbaks. Och det blir fredag som
jag stannar vid.
Fredagen var mulen med några regnskurar men mot kvällen blev det klarare. Då packade vi i
korv och dricka och begav oss till Risnästräsket.
Fick en helt otroligt fin kväll där, och det bästa var att inte en ända älgfluga sågs eller kändes.
Vi vandrade runt träsket som är ungefär 2 km.
Bilderna får tala för sig själva.












Det hann börja skymma innan vi kom därifrån.
                         
                                         Ny vecka.... Nya möjligheter.

                                         Önskar er alla en bra vecka!
M-G

3 kommentarer:

Lilja's Corner sa...

Nog är det fint där. Vi måste nog ta oss ut på lite utflykter vi också. Så fort jag blir klar i trädgården ;)

Lyckoslanten sa...

Så fina bilder du tog från er lyckade tur dit! Min gubbe blev alldeles salig av stället. Vi får gå runt nästa gång. Trodde det var längre än så. ♥

Vform sa...

Javisst är det vackert där!
Borde gå flera gånger per höst ...
men det blir liksom inte av ...
Önskar dig lycka till i mitt lotteri!
Ha en bra helg!