torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!

Jag kommer att avsluta detta år och börja år 2010
med att jag är riktigt förkyld.
Mitt huvud är som en jätte tung tegelsten, jag
nyser och är allmänt snorig.
Är glad att vi inte skall fira nyåret här hemma
hos oss. Skall ikväll och fira med vänner, och
jag hoppas att jag inte smittar dem med min
förkylning.

Jag önskar alla som läser vår blogg ett riktigt
GOTT NYTT ÅR 2010. Hoppas på ett friskt år med
många möjligheter.

Till sist kommer några foton från denna härliga
dag, sista på 2009.





M-G

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År själv. Nu har jag hittat er blogg! Intressant med många fina bilder! Skönt med lediga dagar då jag ger mig tid att sitta och surfa och besöka olika bloggar. God fortsättning önskar Harriet

Anonym sa...

HEJ! Hälsningar från ett kallt Nämpnäs gubben och jag bara väntar på morgondagen då vi ska fara till Mexico där vi hoppas att det ska vara lite varmare men man vet ju aldrig för just nu verkar det som om det är regnigt där. Ha det bra!