fredag 19 mars 2010

Fredag!!

Så har vi fredag då igen...Härligt!!

Många är vi som börjar tröttna på snön och
det tycks inte bli nån bättring den här helgen.
Men ge inte upp, snart har vi våren här med
solsken,grönska, fågelkvitter......

För mig blir det som de flesta fredagar att åka
på vatten gymnastik. Det är så bra, efteråt är
jag uppmjukad i både kropp och själ.

I kväll blir det dubbel kalas efteråt. Både min
pappa och "gubbe" fyller år på lördagen. Vi
firar lite i förtid.

Då jag fyllde år fick jag en ny kökslampa. Har
kikat länge på olika och säkert också nämnt det.
För en som hade varit uppmärksam köpte den åt
mig. Lite mutter hördes när den hängdes upp,
den ville inte hänga rak.



♥ Ha en trevlig fredag!♥
M-G

8 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Det var en rejäl lampa i ditt fina kök! Det är svårt att hitta rätt, här hänger en skomakarlampa. ;o) Gratta gubben så mycket och ha en skön helg!

Livet på Vestergård sa...

Fin lampa du fick! Jag söker ännu efter den rätta lampan till vårt kök, men har inte hittat den.
Ha en trevlig helg med födelsedagsfirandet!

Jessica sa...

Ja, det var skönt att vara tillbaks på vattengympan. Fin lampa du fick!
Kalasa lugnt!! Och ha en bra helg!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig lampa du fick.Den gillade jag.Önskar dej en härlig lördag vårkram Rita ♥

Annelis hantverk sa...

Snygg lampa och rak hänger den ju nu ;) Vattengymnastik är riktigt skönt! Tack för att du ville vara med i min utlottning!
Ha en bra dag!

Nyanser av vitt sa...

Vilken fin lampa du fått och vilket fint kök man ser i bakgrunden
Sköt om dig
Kram Agneta

Nicole sa...

Vilken fin lampa och köket ser härligt ut! Det är bra att ge små vinkar om vad man vill ha till present, ibland lyckas det ;)
Grattis till alla jubilarer!

Nicole

Harriet sa...

Hej och trevlig fortsättning på arbetsveckan och att du har rätta skor på dig idag! :) Lampan passar perfekt i köket både till utseende och namnet! Visste du att lampan heter Ek?