fredag 23 januari 2009

Dålig hörsel

I två dagar har jag levt mer eller mindre
i en tunna!! Inte alls roligt.
Har säkert tvättat öronen för dåligt
,
för jag hade vaxpropp i örat. Hörde ingenting.
Kanske resten av familjen tyckte det var bra
att jag var lite tystare. Va vet jag??
I alla fall fick jag hjälp på hälsogården. Den
dumma vaxproppen spolades bort.
Och nu är jag som en ny människa. Hör ALLT
och lite till.

När jag kom och skulle bädda sängen i morse
var det en objuden gäst som bäddat ner sig.
Elsa, vår katt tyckte det var skönt att ligga
under täcket. När vi andra måste jobba och
gå i skolan kunde hon njuta i vår säng.



Ikväll är det klassfest för femman och sexan
i skolan så "dotron" e där. Efteråt skall hon och
sova över hos kompis. Om man kan kalla det
att sova över för de brukar hålla igång nästan
hela nätterna.

Nu är det dags för mej att gå i snarklådan.
Natti,natti och ha de så bra!
M-G

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära vaxpropp! Vi saknar dej något fruktansvärt. Vi har varit vid hälsogården och letat efter dej... utan resultat. Vila i frid!