torsdag 29 januari 2009

Torsdag 29.01.2009

Änteligen!! Nu börjar jag ha bortstädat alla
spår efter julen. Gardinerna är bytt i köket
nu också. Blev lite grått och trist.Det var mycket

mysigare medan julgardinerna var uppe.

Jag blir riktigt orolig för min systerdotter som
höll på att ta livet av sej i skidspåret. Det är bara
att träna mer M....
Själv har jag också varit duktig i kväll, hm.. om jag
själv får säga det. Har varit och stavgått i en timme
i dag också. Blev såå trött att jag hamnade vågrät på
soffan men då jag vaknade till blev det fart på ut.

Bandypojkarnas match blev uppskjuten pga isen blir
för dålig då 4 lag spelar match efter varandra. Nästa
vecka har de två matcher igen.

Ser fram emot i morgonkväll då vi ska få mat hos
A & T. Mums!!! Blir inte att äta nåt på hela dagen.
Efteråt blir det bio som jag inte varit på sen
Mamma Mia. Hoppas att det är en bra film.
Ha de gött!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja rekommenderar nog att ni jäter en stadi lunch, ja ji ju int direkt näin talang i köke.. :)