söndag 22 februari 2009

Tupperwareparty

I dag har det varit snöoväder. Jag själv har inte alls varit
ute. Har fördrivit min dag på Tupperware party. Har MASSOR
med pyttsor i skåpen, både såna som jag använder och såna som
samlar damm. I dag blev det att investera i en ny vitlökspress.

Och de här plastpyttsorna är inte så billiga heller. Men fick
gott kaffe och många goda kakor.


I går var jag och skida, så nu har mina "nya" skidor bli
vit använd
tre gånger. Och de är så bra att skida med.
Så här ser de ut:

Prislappen sitter ännu kvar frampå skidorna. Och vädret var ganska
bra igår,blåste lite kallt. Fotade vyerna i spåret också. En riktigt vacker vinter vy.

På kvällen var vi hela familjen på bio. Dotron och jag var och titta på
Wild Child. Pojkarna var på Pink Panter. Efteråt blev det mat på Rax.

Nästa vecka har barnen sportlov. Borde kanske hitta på nåt extra då.
Vi får se. Fortsatt trevlig söndagkväll!!!

M-G

Inga kommentarer: