torsdag 19 mars 2009

Varmt och svettigt.

Veckan börjar lida mot slutet, fredag i morgon.
Igen!!
I två dagar har jag fått känningar om hur det är
att vara i Thailand, tror jag i alla fall. För jag
har aldrig varit dit.
Men det fattades stränder,havet, solstolar,barer,
svalkande drinkar mm mm .......
Jag har varit i topparna i växthuset.... Å det var
sååå varmt. Svetten rann, bytt hela klädmunderingen
flera gånger.
Det är nästan värsta tiden i tomathusen nu, solen
värmer mycket när hon är fram men luften är så
kall ute så det går inte att öppna fönstren så mycket.
I alla fall föredrar jag nog Thailand. Det är ett ställe
som nog skall besökas nån gång...

Annars har veckan gått bra.
I morgon blir det att åka på begravning, närmaste
grannen till mitt föräldrahem skall begravas.

I morgon blir det kalastider, gubben min och pappa
fyller år. hipp,hipp hurrraaa....


Presenterna är inte ännu inhandlade,de blir först
på lördan.

Natti,natti!


M-G

Inga kommentarer: