fredag 10 april 2009

GLAD PÅSK!!!




Vilken grå och mörk lång fredag det är idag!
Jag undrar verkligen om min blogg medpolare har
stuckit i väg på förhand med kvasten???
För nu har vi inte hört ett "knyst" av henne på länge.
Men i dag förstår jag att hon har lite bråttom, hon kokar
och paistar hela dagen. För i kväll händer det!!! Jo, jag och
min familj,föräldrar och brorsan med familj är bjuden på
födelsedagskalas dit. Vi skall fira Kristian som fyllt och
Malin lite i förskott.
När det är kalas där så blir vi alltid bjuden på GOD mat.
Och kalas gillar vi!!!

Annars är det lite tungt i dag. Jag var på sportis matchen
igår. Vilken match alltså. Märkte flera gånger att jag glömde
bort att andas.
För det var en riktigt pärs.
Synd bara att det gick så för det var verkligen Sport som
var bättre för det mesta. Och då de fick de reducerat till
2-2 i tredje perioden så lyfte verkligen taket på Vasa ishall.
Men allt kan ju hända i hockey.
Nu hoppas vi verkligen på påsklördan, håller upp alla tummar
vi har.
I bilen då vi åkte hem var humöret verkligen i botten.

Nu skall vi snart åka och hälsa på barnens fammo till
pörtehemmet.

GLAD PÅSK TILL ER ALLA BLOGGLÄSARE!!!


M-G

Inga kommentarer: