onsdag 29 april 2009

Det är mycket nu

Klockan är bara halv 5 men jag känner mig helt slut redan. Var ska det här sluta?
Idag har jag varit in till Närpes centrum på en massa ärenden. När jag ändå var där så passade jag på att fara till Kristinestad och hämta en startklocka till helgen. När jag och mitt sällskap kom till K:stad kände vi för något gott och vek in på cafe´ vinkel som jag hört mycket om. Och det var precis lika mysigt som jag hört. En massa olika hembakade kakor att välja mellan. Det blev rätt mycket funderande innan vi kunde bestämma oss. Riktigt mumisgt var det. Så om ni har vägarna förbi K:stad så rekommenderar jag att ni viker in på en kaka.

Nu i helgen ordnar vi en orienteringstävling i Tjärlax som heter Finnspring. Jag har hand om priserna så nu är det priser överallt här hemma. Det är knappt att man slipper fram när man skall in i köket. Men när det ska vara över 200 priser så blir det rätt trångt.

M

Inga kommentarer: